نوشته های تازه

معرفی ابزار آموزشی Lynda

معرفی ابزار Lynda  لیندا یک منبع جامع آموزش آنلاین است که انواع دوره های آموزشی را ارائه می دهد. در این سایت میتوانید به تمام دوره های آموزشی در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشید. این سایت در اکثر منابع محتوای آموزشی بسیار مفیدی دارد شامل : نرم افزار ، …

بیشتر بخوانید »

معرفی ابزار Canva

معرفی ابزار Canva  و قابلیت های این ابزار اگر کسب و کار شما در زمینه بازاریابی و طراحی دیجیتال است حتما با ابزار Canva آشنا هستید یا حداقل اسم این ابزار را شنیده اید. یکی از بهترین ابزارها در زمینه طراحی محتوای بصری است که فقط کافیست محتوای خود را …

بیشتر بخوانید »

آموزش ابزار woorank

  آموزش  ابزار woorank ابزارهای بسیاری برای آنالیز و تجزیه و تحلیل سایت در اینترنت وجود دارد بستگی به نیاز و استراتژی شما میتوانید آنها را انتخاب و استفاده کنید هر ابزاری یک مزیت رقابتی دارد. امروز میخواهیم به معرفی و آموزش ابزار woorank  بپردازیم

بیشتر بخوانید »

سئو در سال ۲۰۲۰

  در این مقاله آموزشی به معرفی سئو در سال ۲۰۲۰ می پردازیم با تکنیک ها و روشهایی که برای بهبود سئو استفاده می شوند آشنا خواهیم شد.میتوانید حدس بزنید که تعداد وبلاگ هایی که روزانه مطالب جدیدی منتشر می کنند

بیشتر بخوانید »

آموزش ابزار الکسا

آموزش ابزار الکسا و معرفی بخش های این ابزار Alexa یک نرم افزار یا برنامه خاص نیست و یک سایت است یکی از بهترین ابزارهای آنلاین در زمینه تحلیل آمار استفاده می شود. هدف از تشکیل این سایت رتبه بندی سایت ها است.

بیشتر بخوانید »

آموزش ابزار wordai

در این مطلب به آموزش ابزار wordai خواهیم پرداخت و با قسمت های مختلف این ابزار آشنا خواهیم شد.بسیاری از دارندگان وب سایت یا وبلاگ وقت ندارند که به صورت مرتب محتوای جدید را منتشر کنند.

بیشتر بخوانید »

تولید مقاله با Article Builder

در این مطلب به معرفی ابزار تولید مقاله با Article Builder پرداخته که این ابزار چیست و چگونه میتوان با این ابزار مقاله تولید کرد. استفاده از این ابزار را به تمام کسانی که کار تولید محتوا انجام  میدهند را پیشنهاد میکنم.

بیشتر بخوانید »

۱۰ ابزار مفید برای سئو

در این مطلب به معرفی ۱۰ ابزار مفید برای بهبود سئو سایت خواهیم پرداخت. استفاده از این ابزارها می تواند در بهبود رتبه سئو سایت بسیار موثر باشد. درباره هر ابزار مختصری توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید »

آموزش ابزار Moz (بخش اول)

آموزش ابزار Moz یکی دیگر از ابزارهای مهم در زمینه تحلیل و آنالیز سایت ابزار Moz  هست که توسط سایت Moz.com  ارائه شده است. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود به تجزیه و تحلیل کامل یک سایت بپردازید.

بیشتر بخوانید »

آموزش ابزار Ahrefs (بخش دوم)

آموزش ابزار Ahrefs در بخش اول  آموزش ابزار Ahrefs به معرفی این ابزار پرداختیم در این مطلب به معرفی سایر قسمت ها می پردازیم.  بعد از تهیه اشتراک ابزار Ahrefs مهم ترین بخش نحوه صحیح جستجوی یک آدرس است.

بیشتر بخوانید »

آموزش ابزار Ahrefs (بخش اول)

آموزش ابزار Ahrefs امروزه بسیاری از تحلیلگران رسانه های دیجیتال برای گزارشهای دقیق و کامل وب سایت به ابزارهای تجزیه و تحلیل متکی هستند. این ابزارها به عنوان یک راهنما برای بررسی وضعیت فعلی وب سایت شما است.

بیشتر بخوانید »