۱- از کدام ابزارها میتوان از حساب کاربری خارج شود؟

فقط ابزارهایی که به صورت دسترسی مستقیم به سایت با ایمیل و پسورد هستند امکان خروج دارید . اکانت هایی که به صورت اکستنشن یا کوکی هستند به هیج وجه از اکانت خارج نشوید تنظیم دوباره این ابزارها زمان بر بوده و باعث مختل شدن کار سایر کاربرن می شود.

۲- در صورتی که ابزاری مشکل داشت و کار نکرد چکار باید کرد ؟

به صورت ۲۴ ساعته تمامی ابزارها مورد بررسی قرار داده می شوند در صورتی که مشکلی برای ابزار پیش بیاید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبان در ارتباط باشید. همواره تلاش خواهیم نمود در سریعترین زمان ممکن مشکل برطرف شود.

۳- محدودیت ابزارها به چه صورت است ؟

برخی از ابزارها با محدودیت ارائه می شوند نظیر Ahrefs  که کاربر روزانه امکان ۵ تحلیل و آنالیز سایت و ماهانه ۱۵۰ آنالیز را خواهد داشت.

محدودیت ابزار Kwfinder برای هر بخش روزانه ۲۰آنالیز خواهد بود. (Kwfinder، SERPChecker، SERPWatcher، LinkMiner، SiteProfiler )

۴- آیا امکان اتصال دو کاربرا فراهم است؟

بله تمامی پلن ها قابلیت اتصال دو کاربر را همزمان دارند.

۵- مشکل ورود به صفحه را دارم در الکسا ؟

برای ورود به قسمت داشبورد الکسا اگر با صفحه سفید مواجه شدید مشکل از کوکی مرورگر را پاک کنید.

۶- ابزارها را تهیه کردم چقدر زمان می برد تا اشتراک صفحه من فعال شود ؟

بین ۱۵دقیقه الی ۳ ساعت زمان لازم است تا اشتراک فعال شود .در ۹۵% اشتراک کاربر نهایتا ۱۵-۳۰ دقیقه فعال می شود.

۷- بعد از فعال شدن اشتراک باید وارد کدام قسمت شوم؟

بعد از فعال سازی اشتراک وارد داشبورد ، اشتراک ، ورود به صفحه اشتراک شوید.

۸- آیا امکان تمدید اکانت را دارم؟

بله از منوی خرید و تمدید اشتراک اقدام به خرید و تمدید اشتراک نمایید.

۹- آیا فاکتور خرید هم میتوانم بگیرم؟

خیر فاکتور صادر نمی شود.

۱۰- برای استفاده از ابزارها نیاز به وی پی ان دارم ؟

بله برای استفاده از ابزارها از وی پی ان استفاده کنید.

۱۱- آیا ابزاری ممکن است مهلتش تمام شود و نیاز به تمدید داشته باشد؟

بله برخی از ابزارها به صورت ماهیانه و برخی دیگر به صورت سالیانه تهیه می شوند و در زمان پایان اشتراک نیاز به تمدید دارند که تمدید شده و در صفحه اشتراک کاربر اطلاعات کاربری یا اکستنشن به روز رسانی می شود.

۱۲- آیا میتوان اطلاعات کاربری ابزار را تغییر داد ؟

خیر در صورت تغییر اطلاعات اشتراک شما غیر فعال خواهد شد.

۱۳- نیاز به مشاوره دارم برای خرید باید چکار کنم؟

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از راه های ارتباطی با پشتیبان در ارتباط باشید.