📬
تماس با نوین ترند

اگر در مورد انتخاب ابزار، وضعیت سفارش، نحوه استفاده از اشتراک‌ها یا شرایط همکاری سوالی دارید، از این بخش می‌توانید راحت‌ترین و مناسب‌ترین راه ارتباط با تیم نوین ترند را انتخاب کنید. تلاش ما این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌گو و همراه شما باشیم.

راه‌های ارتباط مستقیم

برای سوال‌های فوری، پیگیری سفارش یا دریافت مشاوره سریع در مورد انتخاب ابزار، یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید. لطفاً در پیام خود، موضوع کلی درخواست و در صورت امکان، شماره سفارش یا نام ابزار را هم بنویسید.

📲
تلگرام

سریع‌ترین راه برای ارتباط با پشتیبانی، پیگیری وضعیت سفارش و دریافت راهنمایی درباره ابزارها. می‌توانید متن، اسکرین‌شات و جزئیات مشکل را برای ما ارسال کنید.

💬
واتساپ

اگر ترجیح می‌دهید از واتساپ استفاده کنید، می‌توانید سوال‌ها، مشکلات و توضیحات خود را از این طریق برای ما ارسال کنید.

✉️
ایمیل

برای موارد رسمی‌تر، ارسال پیشنهاد همکاری، سوالات طولانی‌تر یا نیاز به مستندات، ایمیل گزینه‌ی مناسب‌تری است.

فرم تماس از طریق وب‌سایت

اگر دوست دارید بدون خروج از سایت پیام بفرستید، می‌توانید از فرم تماس استفاده کنید. اطلاعات تماس را دقیق وارد کنید تا بتوانیم در صورت نیاز با شما در ارتباط باشیم و نتیجه‌ی پیگیری را اطلاع دهیم.

لطفاً موضوع پیام، توضیح مختصر و در صورت وجود، شماره سفارش خود را بنویسید. هرچه توضیحات شما کامل‌تر باشد، سریع‌تر می‌توانیم مشکل را بررسی و راه‌حل مناسب را پیشنهاد کنیم.

قبل از ارسال پیام این نکات را در نظر بگیرید

برای این‌که روند پشتیبانی سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود، پیشنهاد می‌کنیم این موارد را هنگام ارسال پیام رعایت کنید:

  • در پیام‌های مربوط به سفارش، شماره سفارش یا ایمیلی که با آن خرید انجام شده را ذکر کنید.
  • در مسائل فنی، نام ابزار، نوع اشتراک و در صورت امکان، اسکرین‌شات خطا را ارسال کنید.
  • اگر سوالتان درباره انتخاب ابزار است، نوع فعالیت، حوزه کاری و بودجه تقریبی خود را هم بنویسید.

زمان معمول پاسخ‌گویی در روزهای کاری بین ۹ صبح تا ۱۰ شب است. در ساعات شلوغی یا ایام تعطیل ممکن است کمی تأخیر ایجاد شود، اما تمام پیام‌ها حتماً بررسی و پیگیری می‌شوند.

پشتیبانی و تماس با ما – نوین ترند